Γνωρίστε την Άρση Βαρών σωστά και φτιάξτε την στάση του σώματος σας!

Η Ολυμπιακή άρση βαρών αποτελεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια εργαλείο προπόνησης για τα περισσότερα αθλήματα (στίβος, πάλη, μπάσκετ κ.λπ.) καθώς αναπτύσσει ταυτόχρονα τη δύναμη, την εκρηκτικότητα και τον μυϊκό συντονισμό ενώ παράλληλα προάγει την ευλυγισία των μυών και την σταθερότητα των αρθρώσεων των αθλητών βελτιώνοντας τις επιδόσεις του στα αγωνίσματα τους.

Η προπόνηση των ασκήσεων της Ολυμπιακής άρσης βαρών, Αρασέ και Επολε Ζετέ, διδάσκει έναν αθλητή πώς να ασκεί μεγάλες ποσότητες δύναμης.

Οι εξαιρετικές επιδόσεις ενός αθλητή Ολυμπιακής άρσης βαρών προκύπτουν από το ότι έχει διδαχθεί πώς να ενεργοποιεί γρήγορα και αποτελεσματικά τις περισσότερες από τις μυϊκές του ίνες.

Γεγονός εξαιρετικά σημαντικό για όσους θέλουν να διατηρήσουν ένα χαμηλό σωματικό βάρος αλλά ταυτόχρονα να μάθουν πώς να ασκούν την μέγιστη δύναμη.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Διδάσκει τον αθλητή πώς να ασκεί μεγάλες ποσότητες δύναμης.

Ενεργοποιεί γρήγορα και αποτελεσματικά τις περισσότερες από τις μυϊκές του ίνες.

Βοηθά στη διατήρηση χαμηλού σωματικού βάρους.

Αποτελεί εργαλείο προπόνησης για τα περισσότερα αθλήματα (στίβος, πάλη, μπάσκετ κ.λπ.)

Αναπτύσσει τη δύναμη, την εκρηκτικότητα και τον μυϊκό συντονισμό.

Προάγει την ευλυγισία των μυών και την σταθερότητα των αρθρώσεων.

Βελτιώνει τις επιδόσεις του αθλητή στα διάφορα αγωνίσματα.

Στα τμήματα εκμάθησης στο Gymnasium μαθαίνετε την σωστή τεχνική μέσα από μεγάλο ασκησιολόγιο και διορθώνεται την στάση του σώματος σας καθώς δυναμώνουμε επίσης τους στηρικτικούς μύες του σώματος μας αλλά και τις αρθρώσεις μας.

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη 18:00-19.00

Άρση βαρών

Η άρση βαρών είναι αγωνιστικό ατομικό άθλημα που συμπεριλαμβάνεται και στους Ολυμπιακούς Αγώνες και διεξάγεται σύμφωνα με κανόνες που έχει θεσπίσει η Διεθνής Ομοσπονδία Άρσης Βαρών (IWF).

Στόχος του αθλητή είναι να σηκώσει ένα διαλτήρα (κοινώς μπάρα), μήκους περίπου 2 μέτρων, όπου στις άκρες του φέρει προσαρμοσμένα προσθαφαιρετά δισκοειδή βάρη.

Το αγώνισμα διακρίνεται σε πολλές κατηγορίες ανάλογα με το βάρος του αθλητή.

ΑΡΑΣΕ

Στο Αρασέ ο αθλητής πρέπει να σηκώσει την μπάρα με τεντωμένα χέρια πάνω από το κεφάλι του με μία μόνο κίνηση.

Στην προσπάθεια της ανύψωσης ο αθλητής μπορεί να λυγίσει ή ν ανοίξει τα πόδια του, ενώ κανένα άλλο μέλος του σώματός του δεν επιτρέπεται να ακουμπήσει στο έδαφος.

Όταν φέρει την μπάρα πάνω από το κεφάλι, πρέπει να παραμείνει ακίνητος, με τεντωμένα χέρια και πόδια, με την μπάρα και το σώμα του σε ευθεία γραμμή.

Στη θέση αυτή παραμένει μέχρι να λάβει το σήμα από τους κριτές ότι μπορεί να ελευθερώσει την μπάρα.

ΕΠΟΛΕ ΖΕΤΕ

Στην τεχνική επολέ ζετέ ο αθλητής πρέπει να σηκώσει τα βάρη με δύο κινήσεις.

Στην πρώτη κίνηση, του επολέ, πρέπει με μία κίνηση να σηκώσει τα βάρη από το έδαφος μέχρι τους ώμους του.

Στην προσπάθεια της ανύψωσης μπορεί να λυγίσει και ν ανοίξει τα πόδια του.

Στη δεύτερη κίνηση, του ζετέ, ο αθλητής λυγίζει τα γόνατα, ενώ ταυτόχρονα τεντώνει κάθετα τα χέρια.

Στο σημείο αυτό, όταν σταθεί εντελώς ακίνητος, οι κριτές του δίνουν σήμα να κατεβάσει τα βάρη.

Η άρση βαρών αποτελεί ξεχωριστή συνδρομή απο την συνδρομή του γυμναστηρίου και μπορεί να αγοραστεί ατομικά.

Περιλαμβάνεται δωρεάν στις συνδρομές crossfit.

Καλές προπονήσεις σε όλους!

Περισσότερα για τις συνδρομές Crossfit & Άρσης Βαρών.