Άσκηση

Overtraining: Πως να αποφύγεις την Υπερπροπόνηση

Overtraining: Άκου το σώμα σου, ξεκουράσου! ‘Ολοι γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η άσκηση για την σωματική και ψυχική μας υγεία. Όλα, όμως, στη ζωή θέλουν ένα μέτρο. Πολλές φορές, παρά

Read More »
Άσκηση

Πόσα σετ πρέπει να κάνω; Γενικές Οδηγίες – Part 1

Η έρευνα μας έχει δείξει ότι η σχέση μεταξύ όγκου προπόνησης και υπερτροφίας δεν είναι προς το παρόν 100% ξεκάθαρη:    Οι υψηλότεροι όγκοι προπόνησης φαίνεται να συνδέονται θετικά με

Read More »
Άσκηση

Τα οφέλη της άσκησης στην κλιμακτήριο

Μπαίνετε στην κλιμακτήριο; Γυμναστείτε! Είναι κοινώς αποδεκτό ότι τα οφέλη της άσκησης είναι πολλά, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Η άσκηση σε συνδυασμό με την ισορροπημένη διατροφή είναι ικανή ακόμα

Read More »
Άσκηση

Οπίσθιοι Μηριαίοι : Πως να Μεγιστοποιήσεις τη Δύναμη και την Υπερτροφία τους.

Δικέφαλος ή Οπίσθιοι Μηριαίοι; Θα έχεις ακούσει πολλές φορές την έκφραση ‘’Δικέφαλος του ποδιού’’ ή ΄΄πόδια πίσω’’.   Ενώ ο Δικέφαλος Μηριαίος είναι ένας από τους τρείς μύες της οπίσθιας

Read More »
Άσκηση

Βελτίωσε τις ανισορροπίες σου

Μυικές Ανισορροπίες Το διαρθρωτικό έλλειμμα σημαίνει ότι η μία μεριά του σώματος (η μη κυρίαρχη) είναι λιγότερο ανεπτυγμένη , ή με άλλα λόγια πιο αδύναμη από την κυρίαρχη.   Αυτό

Read More »